חברת וידיומית המשווקת פלאפון , מוקד מכירות של ביטוחים ופלאפון, מכירת כרטיסי SIM  והשכרת מצלמות, יישמה מערכת קופות משולבות במערכת הסליקה והתאמות האשראי של GoCredit.

במסגרת הפרויקט הוטמעו 5 קופות אשר שולב בהן פתרון הסליקה של GoCredit.
כמו כן, במערכת משתמשים כ-8 עובדים מהמחלקות השונות בחברה אשר מבצעים סליקה ישירות ממסך הקבלה במערכת ה-Sap Business One.
בנוסף, בחברה מבצעים התאמות אשראי לכל עסקאות הסליקה באמצעות GoCredit.
הארגון מבצע פעילות אשראי באמצאות מערכות שונות ולכן תהליך התאמת האשראי מאתגר ומורכב.

כיום, זמן ההתאמה החודשית מגיע למקסימום של חצי שעה בחודש ומבוצע במדויק.

לפני התקנת מערכת ההתאמות החברה ביצעה התאמות באמצעות מערכת אחרת.
ההתאמה לא הייתה מושלמת ונשאר סכום של כ-  100,000 ש"ח פתוח בהתאמות של קופות הסליקה מדי חודש בחודשו.

כמו כן, לפני התחברות למודול התאמות אשראי של GoCredit  לא היה ניתן לנתח עסקאות חריגות ולאתר את מקור החסר באופן שוטף.
ההתאמה בפועל במקרים אלו היתה מתבצעת אחת לרבעון באמצעות אישורי יתרות. רק במועד זה ניתן היה לזהות את מקור החריגות.

ריטה בראונר, מנהלת החשבונות :  " לפני רכישת הפתרון היינו סקפטים מאוד בגלל הסיוט שעברנו עם המערכת הקודמת.
חשוב לי לציין שהמטמיעה אשר עבדה איתי הייתה מאוד סבלנית ומקצועית, ותמיד קיבלתי מענה מיידי.
המערכת מועילה וידידותית והכי חשוב מאוד מדוייקת, קשה לי להאמין שכל תהליך ההתאמה לוקח לי כחצי שעה בחודש."